План навчального проекту
Назва проекту. Неметалічні елементи та їх сполуки.
Учасники проекту: учні 10 класу
Тип проекту.
За методом діяльності – інформаціонно – творчий.
За видом діяльності – навчальний.
Міжпредметні зв’язки: біологія, фізика, екологія, географія, українська мова, інформатика.
Термін виконання: 3 тижня.
Одержання учнями знань і вмінь під час проекту.
- Розвиток умінь і здатності шукати інформацію.
- Розвиток комунікативних навичок, творчої співпраці, здатності до самовираження.
- Розвиток навичок зв'язного мовлення, ораторських здібностей, умінь доводити, аргументувати, відповідати на запитання.
- Розвиток естетичних смаків і здібностей, отримання задоволення від результатів праці.
- Уміння давати оцінку власним діям, робити висновок, узагальнення.
Актуальність проекту
На сучасному етапі розвитку суспільства, коли досить суттєвими стають екологічні проблеми, усе більше людей вважають за доцільне виготовлення та використання різних хімічних сполук, яких потребує людська спільнота. Що треба зробити, щоб матінка-Земля не перетворилася для людини і всіх мешканців Землі на злу мачуху?
Структура проекту.
Ключове питання: Яку роль відіграють сполуки неметалів в природі та в житті людини?
Тематичні питання:
- Чому таку просту речовину, як вода, вважають найдивовижнішою речовиною? (1 група)
- Чому найулюбленіші страви рослин повинні містити Нітроген і Фосфор? (2 група)
- Чому Карбон та ще декілька неметалів утворюють так багато органічних сполук? (3 група)
- Чому останнім часом небо все частіше плаче кислотними дощами? (4 група)
Змістові питання:
- Яку будову і які властивості мають вказані речовини?
- Яку роль відіграють вони в природі?
Стислий опис:
Виконуючи цей проект продовж 3-х тижнів учні демонструють знання будови і властивостей, досліджують роль сполук неметалів в природі, у житті людини та інших живих істот.
Учні будуть відпрацьовувати зібраний матеріал і потім використовувати його при проведенні позакласного заходу по хімії (виступ перед учнями молодших класів, вчителями, батьками)
Діяльність учнів:
Тиждень 1.
- Знайомство з проектом
- Одержання теми міні-проекту.
- Визначення цілей і завдань міні-проекту.
- Об’єднання учнів у групи та розподіл завдань.
Тиждень 2-3.
- Вибір джерел інформації – бібліотека, мережа Інтернет, вчитель.
- Аналіз інформації
- Формування висновків. Зверніть увагу, що під час презентації кожне питання закінчується висновком.
Оформлення звітів
- Узагальнення та класифікація зібраних матеріалів.
- Виготовлення ілюстративного матеріалу (таблиці; діаграми; виступ зі сценками, піснями, віршами; складання кросвордів, ребусів та ін..)
- Мультимедійна презентація проекту
- Створення фотогалереї по темі
- Підготовка запитань по темі.
Презентація проекту – показ результатів у формі усного звіту з демонстрацією ілюстративних матеріалів
Оцінювання проектної діяльності та її результатів.
Очікувані результати:
§ Вироблення в учнів умінь працювати з додатковою літературою, іншими джерелами знань, систематизувати матеріал, робити висновки.
§ Удосконалення вмінь готувати доповіді й виступати з ними.
§ Розвиток умінь працювати в команді.
Щоб скачати, натисніть: План навчального проекту Неметалічні елементи та їх сполуки. |