Власний особистісний і педагогічний портрет
учителя хімії Баштанківського НВК
Я - вчитель. Моє основне покликання - виростити і виплекати Людину. І не важливо стане вона хіміком, музикантом чи філологом. Вона має бути порядною, чесною, мужньою, надійною і доброю. Заради цього варто, мабуть, жити і працювати. Так склалося, що я закінчила два вузи: Одеський державний педагогічний інститут ім. К.Д. Ушинського за спеціальністю учитель початкових класів та Вінницький державний педагогічний університет ім. Михайла Коцюбинського за спеціальністю учитель хімії. Маю педагогічний стаж – 21 рік. Викладаю хімію в 7-9 класах. Спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, звання «Старший учитель». Проблема над якою я працюю: «Використання інноваційних технологій на уроках хімії.» Ставлячи за мету навчити дитину хімії, я навчаю своїх вихованців насамперед цінувати життя і здоров’я, розуміти себе, свої можливості, пізнавати краще грані своєї душі; показую їм радість пізнання, творчого злету, розкриваю всі кращі духовні пориви, тісно пов’язані зі збереженням фізичного здоров’я. Ось тому головним в моїй роботі є співпраця і співтворчість з учнями. Наше спілкування відбувається на уроці та в позаурочний час. На мою думку, урок в наш час повинен бути особистісно орієнтованим, а позакласна робота – різноманітною. На моїх уроках застосовую різні форми роботи (групові, індивідуальні, фронтальні), пошуково-дослідницьку діяльність та інноваційні технології навчання. Свої уроки я будую на трьох китах: розвиток, творчість і комфорт......
Щоб переглянути весь матеріал, скачайте: Власний особистісний і педагогічний портрет учителя хімії Баштанківського НВК |